november 03, 2009

"OLEN KUNINGAS"-Kullo Lastegalerii Kunstikonkurss

Olen kivikuningas
Olen maa kuningas
Olen tule kuningas
Olen vee kuningas
Olen õhu kuningas
Olen valguse kuningas
Olen armastuse kuningas
Olen moosi, pilve, jäätise, roosi, kinga, tähtede, …, …, …, …, …kuningas
Olen iseenda kuningas
Olen tühjuse kuningas
Olen kuningate kuningas
On hulganisti asju ja tundeid. Võid igal hetkel olla millegi kuningas, iseenda või teiste jaoks.
Ootame fantaasiarikast lähenemist ja toredaid kunstiteoseid.
Võid meile saata maale, joonistusi, pildiseeriaid, fotosid või multifilme.
Maalid, joonistused soovitatavalt A3 või suuremad, fotod A4 või suuremad,
Multifilmid salvestada CD või DVD plaadile.
Kunstitöid ootame Kullo Lastegaleriisse kuni 18.detsembrini 2009
Tööd osalevad näitusel „OLEN KUNINGAS “ 5.-23. jaanuaril
Kullo Lastegaleriis, Tallinna vanalinnas Kuninga 6.
AVAMINE kolmekuninga päeval 6. jaanuaril kell 17.00.
Huvitavate ja heade ja sügavmõtteliste ideede autoreid ootavad AUHINNAD !
Osalejate vanus – 4-18 aastat
Tööle lisada 2 silti-
1) Töö taha -pealkiri, autori nimi, vanus, kool või lasteaed, juhendaja nimi, juhendaja või autori mail, telefon
2) Töö ette alla paremasse nurka (3 x 8 cm)- pealkiri, autori nimi, vanus, kool või lasteaed, juhendaja nimi
Kui ühest koolist on mitu tööd, lisada nimekiri ja juhendaja kontaktandmed.
Kullo Lastegalerii aadress : Kuninga 6, 10146, Tallinn
Lisainfo: Kullo Lastegalerii tel. 6446873,

galerii@kullo.ee , www.kullo.ee

Kommentaare ei ole: